härligt

imorse vaknade jag klockan åtta, såg att det var ljust ute och fick panik för att jag hade missat skol bussen.
jag hoppade upp ur sängen och sprang ut till köket, sen kom jag på att vi hade lov så jag : fuck this. så gick jag och la mig igen och sen sov jag som en beeeeeeebis :)

sen vaknade jag vid nio endå, så någon sovmorgon blev det inte idag endån. nu sitter jag med en varm macka, gott te och ska se gårdagens pretty little liars! kan dagen starta bättre? tveksamt.

senare ska jag in och träffa fanny, trevligt för det var riktigt länge sedan vi sågs!

ha en bra dag!




chingchong

shalala lovisa och jag chillar på lovet med skräckisar och vi är såhääääär rädda:



dålig uppdatering, jagvet

hejsansvejsan

så sjukt skönt att ha denna dagen överstökad jag har varit riktigt nervös inför idag.
vi hade matte och fn prov. och imed jag fick svin dåligt på matte diagnosen, vill inte ens berätta vad jag fick men kan ju säga som så att det var ett säkert IG---, så jag har övat som bara den och jag tyckte faktist det gick bra! sen återstår det ju att se vad jag fick ;)

och fn provet gick jättebra, tyckte jag iallafall. återstår ju att se där också.

igår var jag och mamma i stan och jag fick massa bra saker!
en blus från mq som jag ska ha på mig på 50 års kalas i helgen, eller ja. två 25 åringar som slår ihop till en fest :D
ett par fjäderörhängen från chrispa som jag har letat efter riiiiiiiktigt länge.
ett par jeans (äntligen) från jc
och sen tittade jag på ett par skor också som jag tror jag ska köpa.

bilder kommer!

nu ska jag duscha och packa till imorgon då jag åker på konfaläger, längtar!

hadebra


gårdagen

Igår vaknade vi vid nio, sen åt vi god frukost och sen bar det av till the centrum.
blev inte så mycket shopping mest typ mat osv. jag köpte ett par termo leggings med typ ludd inuti så dom va jättemysiga. Sen köpte jag tre ramar också.

Efter det åkte vi till tågstationen och hämtade karin, då va klockan två sen åkte vi tillbaka till husvagnen igen!
vi slappade tills typ fem, sen gick vi och duschade och bastade, riktigt skönt!

klockan sju hade vi reserverat bord på järnkällan, en asbra resturang,
där jag åt mit livs godaste måltid! men oj va mycket man fick.

Sen åkte vi hem och såg på teve och lite sånt!



najsbre
ae


.

man vet att det är vinter när man dampar
loss på elektriskt hår..

wanderful









foton






nu ska vi åka och handla, så resten av bilderna kommer snart!

godmorgon


den här sötnosen vaknade jag av idag!
har varit och tatt naturbilder som kommer strax, här är riktigt fint så man får riktigt fina bilder också!

camping tiiiime

idag åkte familjen och campade så nu sitter vi i husvagnen och myser!


riktigt fin solnedgång som jag fick på bild tidigare ikväll.

the rubrik with no name

jag har skit mycket att göra idag, helt stressad.
skrev ner en lista med åtta saker som jag skulle hinna med idag, nu är klockan kvart  i åtta och jag har gjort en halv sak på listan!
har försökt städa rummet ett x antal gånger men varje gång har jag hamnat i soffan eller framför datorn igen.
är man lat då på något sett?

Skolan idag var väl som alla andra dagar, efter skolan tog jag bussen direkt till farmor så fikade vi lite och ja..... jag skulle klippa gräset fast jag hittade inte radio-hörlurarna och det förstår ni själv att det går inte att klippa gräset utan musik??!?!?!
& ja, tiden gick och nu är jag här, ska nog ta en dusch nu sen får jag ta itu med rummet. Ser ju ut som ett bombnedslag :(

ha det gött igelkött. hhahahahhha ue.


my und jag

?

en gång är ingen gång, ingen gång är en gång
vad är då två gånger?

like

tja
Igår var vi i malmö och jag hittade absolut ingenting! sunket menmen.
vi kom hem vid fem och då packade jag lite och sen åkte jag till elise för att sova över :D
riktigt trevligt, dagen efter så åkte vi till skolan för att öva med musikalen.

Vi slutade där typ tolv sen stannade jag och några andra kvar och fotade lite och sånt sen tog jag två bussen hem för tågen fuckade såklart! asså skånetrafiken kan ju inte klara av någonting?

iallafall. Nu sitter jag och tittar på time out och ska väl dra mig till sängs snart. är skit trött.
imorgon är det skola och då ska vi fortsätta se på tres metros sobre el cielo med mario casas!!!!!!!!!!


ha det bra



style by tyra

.


har blivit lite besatt av fjädrar, dösnygga ju.

1: ett ''band'' som man kan knyta till ett halsband, ha som skärp osv.
2: ett skitcoolt halsband
3: ett örhänge som jag verkligen vill ha!
4: earcuff. vanligtvis så tycker inte jag att dom är så snygga men denna hörde till ovanligheterna!

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

nu bär det av till elise!

have a nice day osv.



meine tag

nu är det fredag igen! ruskigt snabbt veckorna går asså, snart är det ju lov igen.
Idag har jag varit i skolan jue, vi hade bad så man luktade ju klår hela dagen sen.
efter det såg vi på film med spanskan ''tres metros sobre el cielo''
bla. är där ju världens snyggaste kille med! Mario Casas.

Sen var det svenska, efter det c-språk sen slutade vi. Fast vår buss går vid tre och vi slutar två så jag gick till paralellklassen och va där lite. Sen åkte jag hem och nu ska jag ta en dusch och packa lite till ikväll, ska bli riktigt kul :D
Och vädret ska man ju inte klaga på heller, perfekt!



mario casas,

ha det bra



my outfit


munkjacka: jc linne: hm byxor: gina tricot

helgen para mi

imorgon är det fest för emma och evelina, sen sover jag hos evelina.
På lördag ska jag maria och mammsi till malmö och handla bl.a nya jeans sen hade jag behövt en blus eller något också, ska även kolla fall jag hittar ett sånt örhänge med fjäder på. Har kollat ut ett på internet så om jag inte hittar något i malmö så beställer jag nog. (:

På söndag är det träning med musikalen och det ska ju också bli kul ,
bara det att det är klockan tio på morgonen och då ska man ju sovaaaaaaaa.

Men anywho, så helgen ska bli riktigt rolig!

ha det bra



såhär såg jag ut idag!



tröja: har fått den av fanny så vet inte ;) byxor: bikbok

outfiten för dagen



tröja ginatricot, shorts jc, ring & klocka guldfynd

gratulationer

för det första tänkte jag bara gratta mamma och pappa som firar 30 års dag tillsammans idag! jag älskar er <3
dessutom fyller emma år idag också, grattis :D

i morse gjorde jag och maria hjärtmackor till mammi o pappi
och nu ska vi beställa kinamat mumsssss
och som grädde på moset är det pretty little liars nu :D




livet leker!


ny design

så, nu har jag fixat lite med bloggen, ny header osv.
om det inte har uppdaterats än på din dator, tryck f5 så gör den det.
vad tycks? :D

bloooooooooog

tja.
nu har jag inte bloggat på ganska länge, men det är så att jag fixar för fullt med att uppgradera bloggen så att den förhoppningsvis ska bli snyggare och det kommer ta sin tid kan jag säga!
men ni får ha det så bra så länge!


RSS 2.0