helgen para mi

imorgon är det fest för emma och evelina, sen sover jag hos evelina.
På lördag ska jag maria och mammsi till malmö och handla bl.a nya jeans sen hade jag behövt en blus eller något också, ska även kolla fall jag hittar ett sånt örhänge med fjäder på. Har kollat ut ett på internet så om jag inte hittar något i malmö så beställer jag nog. (:

På söndag är det träning med musikalen och det ska ju också bli kul ,
bara det att det är klockan tio på morgonen och då ska man ju sovaaaaaaaa.

Men anywho, så helgen ska bli riktigt rolig!

ha det bra



Kommentarer


bra att veta innan du kommenterar:
- onödiga/taskiga kommentarer kommer inte publiceras
- Jag har copyright på bloggen, de som kopierar bilder mm kommer anmälas
Det var väl allt så annars är det bara att kommentera på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback