mums




alltid lika kul att leka med maten!

ha det bra och sånt yao


filmkväll med tjejorna


kvällen och natten spenderades med dessa sötsaker!





den första filmen vi såg va

TRUST



riktigt bra, hemsk och sevärd film!

filmen får betyget 4,5/5 men pga det dåliga slutet.

sen såg vi the switch


kan inte säga så mycket om den för jag somnade i hela, men den va säkert bra ! :D

sen såg vi a perfect get away



riiiiiiiiiiiiktigt bra och spännande film! 5/5 :D

älskar er töser!

ha det bra


designat mitt eget smycke



hejhej!

nu har vi precis kommit hem från guldsmeden som även är min kusin ;)
& jag fick ju i konfirmations present att få göra mitt eget smycke! så det har jag designat idag.
jag blev mycket nöjd, hur det blev får ni se senare när det är gjort!

bild från borrby.

ha det bra


rignar

hej allesammans!
imorgon ska jag designa mitt eget smycke :D det ska bli jättekul men för att få lite ideer så googlade jag på ringar och då hittade jag sjukt fina änglavingar - ringar för riktigt bra priser också! dock vet jag inte var ifrån de kommer men ni får googla på '' ring änglavingar'' haha


145kr


vet inte priset


35 kr :o


70kr

sjuuuuuuuuuukt snygga! vill mest ha den som är först och den sista :D

ha det bra

torkel i trassel

igår hade jag namnsdag och då överraskade familjen mig med en ros och ett toblerone ;)
sen såg vi trassel hehe,





haha men eftersom att det är typ den femte gången jag ser trassel, så passade jag på att rita lite,
haha vet inte om det blev så likt, men det skulle bli rapunzel i filmen ;)

Nu sitter jag och tittar på torkel i knipa, asså den är grym haha jag skrattar mig igenom hela filmen :D



ha det bra


galna tanter!

idag va jag lina och evelina på stan och då såg vi två tanter som fajtades! hahahhahahahahahahaha sjukt läskigt.

dom va typ 70 + båda två så stog dom och slog och bet varandra, jag kan ju säga att slagen va inte så värst våldsamma, dom mest, ehm typ nuddade varandra fast sen bara den ena går fram och biter den andra :o

så satt det några män som va en aning (mycket) lulliga och hejade på tanterna.
GALNA VÄRLD!!!!!

haha

ugglaaa

hejsan!
idag är det min och lovisas namnsdag! så efter skolan så gick jag och lovisa på stan och då köpte jag denhär finfina ringen!










pictures of you, pictures of me.

Här kommer lite av bilderna från idag.








söta cheyor säger hey-or...! (hahahahahaa sunket rim.)


silken sötepaj!




underbara du <3






fina vän

japp, och med dessa bilderna säger jag godnatt och sov så gott!


vart jag mig i världen vänder.

hej finisar!

idag så hade vi normala lektioner igen och det va väl helt ok. inte så jobbig dag direkt,
efter skolan så va jag med lina och då fotade vi lite (mycket)
bilder kommer senare idag, ska bara ladda in dom.

just nu sitter jag och tittar på true talent.


bild från en banana skids i borrby hahaha

SCONES FRÅN HIMLEN



stuhrs och mina hembakade scones, gud så goda dom blev!

hemma

orientering - check!
så himla skönt att det är över nu, nästa är ju inte förrens i slutet av nian.
haha min tid behöver vi inte snacka om, jag fick till och med bättre förra året om det nu är möjligt..
jag har precis duschat och nu sitter jag framför tvn och såsar.

ha det bra!


TJAAAAAAAAA



idag va det ju skolstart! helt onödigt att vi slutade klockan ett om ni frågar mig, vi satt i två timmar och hade absolut ingenting att göra. då kunde vi lika bra slutat. IAF, vårt schema är riktigt bra, inga dagar med bara tråkiga dagar som vi hade i åttan plus att vi har sovmorgon på fredagar till 09.05
en sak som är riktigt sunken är att vi inte kommer få några datorer :( bara 4-7 orna ska få det, men asså va fasiken ska fyror ha datorer för och inte nog med det, dom ska få en mmmmmmaaaaaaccccccc!!!!!!!! :(
fy vad orättvist.

aja, imorgon har vi orientering, det kommer väl gå SÅDÄR.. haha. sen på onsdag så ska vi börja med normala lektioner igen, det ska faktist bli jätteskönt, att komma in i vardags rutinerna igen.

nu ser jag på svenska hollywood fruar haha, dom e roliga dom ;)

ha det bra


skolstart yao



tja!
jag har ju inte bloggat på sviiiiin länge.
men iaf, tänkte uppdatera er lite.
skolan börjar imorgon, det ska faktist bli kul men mest för att träffa alla osv. men efter en vecka så kan man ha lov igen :D

okej, för att sammanfatta sommarlovet i 100%
10% camping!
40% kompisar, minst
15% shopping
20% data och tv
10% stranden
5% sol

riktigt skitväder har det varit i sommar :(

idag fyller min storaryster 17 år så grattis till henne :D
av mig och maria fick hon ett barcelona underlägg och en barcelona anteckningsblock ;)

ikväll är det pretty little liars! gillagillagilla

ha det bra!

lite snabbt om dagarna.



tja breees.
i förrgår så sov jag över med stuhr, trevligt trevligt :) & sen igår så va jag med lina och spelade sims hehhe :]
idag kommer ebba och vi ska sova över.
just nu sitter maria och jag och tittar på svansjön (a) haha.

ha det bra.


korthuuuuuuuuuus



ja, något får man ju sysselsätta sig med i detta skit vädret :D

internet_shopping?



1.bikbok 299:-


2.hm 199:-


3.hm 149:-


4.nelly.com 299:- tror jag

5.gina tricot 79:-


6.gina tricot 149:-


7.gina tricot 129:- inte säker vilken färg jag vill ha,


8.gina 199:-'

ska köpa långt ifrån alla, jag är inte rik ;) men ni får gärna slänga en kommentar om vad ni tyckte va snyggt!


to love you is like walking on fire. No matter what, I will get hurted.

tjaaa! lite snabbt om idag bara.
i dag har våra kusiner kommit på besök så åkte vi först till kiviks musteri :p inte så mycket att titta på där direkt, menmen.
sen åt vi gott på resturang och nu sitter vi och fikar :)


I'm walking on sunshine wooooooooooooah!




hej finisar!
Idag är det strålande solsken och då blir man glaaaaaaaaaaaaad :D
så idag blir det nog stranden eller något.

mamma och pappa åkte in till stan för att få tag på nytt batteri till husvagnen, vårt har blivit så dåligt så att spisen slutar fungera och vi får inte ha några lampor tända för batteriet kan explodera så utslitet det är :o

nu ska jag äta frukost så ni får ha det bra!





urkkk

idag så va vi och badade på stranden och där är as stora vågor så det är jätte kul haha :D
men när jag gick upp så var det någonting som stack mig vid bikini överdelen, så lyfte jag och tittade så satt där en as fet pissmyra :o och sen när jag skulle 'snärta' av den så satt den fast haha, så äckligt :(
så jag fick lyfta bort den ,bläääääääääääääää.

hoppas jag överlever!



en snabb uppdatering i värmen ;)

nu är vi på borrby camping och här är jättemysigt!
+ att här finns pool och för att inte tala om vädret också, så sjukt varmt. ;)
fast jag har hört att det skulle bli regn imorgon? det verkar inte som det & hoppas inte det blir det heller, ska gå in och kolla på klart.se eller nåt strax :)

just nu håller jag på med maten, pastasallad blir det! japp, fint ska det va ;)
Sally min hund, ligger i bilen och jag tycker så synd om henne för här om dan så blev hon opererad, så för att hon inte ska klia på såret så sa veterinären att vi skulle ta på henne en t-shirt (?)
riktigt söt blev hon haha, men det kan inte vara kul att ha gå runt med en t-shirt en dag som denna :l

aja, ni får ha det så bra!


I had a dream I was king, I woke up still king

Hej bloggen!
Dagen har spenderats på stranden och endast på stranden!
först cyklade jag och vicky till stranden en stund och vid fyra cyklade vi hem och mamma hämtade mig så åkte vi till stranden vid ystad istället. Riktigt skönt väder är det, hoppas det förblir så! :D
& man får ju njuta nu de sista dagarna av sommarlovet bara 19 dagar kvar väl?
Imorgon åker familjen och campar i 6 dagar så vi kommer hem på tisdag.

men ha det bra!


They say hate is a strong word, but they throw around love like it's nothing.



trevlig dag har det vatt idag!
först stack jag och lina till stranden ju, där det var riktigt varmt och skönt, t.o.m i havet :D
sen åkte jag hem och åt sen vid sju tiden åkte familjen till slingan där jag sprang 3 km.
riktigt härligt att avsluta dagen så!
nu ska jag ta en varm dusch sen blir det väl att äta lite kvällsmat.

bilden är från stranden idag & jag vet inte om det syns på bilden, men det va jättekonstigt senare i vattnet för först sögs vattnet ut i havet och sen kom det en våg  ifrån stranden ut mot havet och en från andra hållet så smashade dom in i varandra :s det så jättekonstigt ut, jag trodde det skulle bli mini tsunami :o

haha inte den bästa förklaringen ;) men ha det bra!


haha!

jag satt och sökte lite på google och hitta denna ursöta 'världens minsta hund' Brandy, som är femton centimeter lång, väger 1,8kg och är 4 år.
hon kan inte ens skälla för att hennes lungor är för små :')




jag hitta också att det va en som hade startat en sskönhets salong i kina för hundar där hon gör pedikyr, spabehandlingar och även ''färgar eller omformar hundarnas päls så att de liknar seriefigurerna Ninja Turtles eller kinesernas favoritdjur pandan''
stackars hundar, men fy vad fräcka de blev :D
så här ser dom ut:




vamos a la playa!

Nu ska jag sticka till stranden & det firas med en sommarbild haha :D



ha det bra!

TJABRES

nu har jag startat blogg igen fast som webblogg.se iställe för blogg.se , mest för att mitt gamla typ blev helt dampat jag kunde inte logga in även om jag återställde lösenordet ett flertal gånger.
Jag ska försöka vara så aktiv bloggare som möjligt, men kan absolut inte lova något :d

kram

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0