those will be the best memories

har haft fina vänner här igår och idag, mycket trevligt!
idag är det julskyltning men jag är inte speciellt sugen på att gå i det här vädret, jag stannar hellre hemma.
Sen icke att förglömma är det pretty little liars idag också, azum.



ha det bra

birthday

Idag fyller jag år!!!!
Tack för alla gratulationern och tack till de som har hjälp till med att göra min födelsedag grym!
Och än är den inte över.. Nu har vi ätit mumsig mat och snart blir det blåbärspaj <3333333
har fått en massa fina saker idag som säkerligen kommer på foto senare


bild från turkiet i somras, ah va härligt där va! & turken i bakgrunden var jättetrevlig! heh
ha det bra!

malmö cityy

idag har jag varit med stuhr i malmö och nu på kvällen var fanny och jag på öppet hus på heleneholms gymnasium!
dagens inköp:

earcuff 39kr ur och penn


fjäderörhängen 49kr hm


linne 150kr monki



treeeeeeeeeevlans

och imorgon smäller det, 15 år!!!
jobbigt att vi har klädsim bara, menmen

ha det bra

honey honey.

okej, jag är långt ifrån klar med designen nu men den nya headern är på plats nu och har fixat lite smått och gott.
Men nu är det music awards och det kan man ju bara inte missa!

AH jag älskar nicki minaj, så jäkla cool hon är, men min absoluta favorit är beyoncé mest för att hon är så sjukt begåvad!

you put my love on top

är så himla sugen på en förändring, så kommer börja på en totalt ny design till bloggen nu.
Vet inte riktigt hur än, typ ljust. Vi får se hur det blir!


when I read your texts, I read them in your voice



Idag hade vi so prov och det gick ändå ganska bra!
snart ska jag träffa linis och imorgon är det ju studiedag, så himla skönt!!!!!!
Då ska stuhr och jag åka till malmö och på fredag är det min födelsedag!

ha det bra

desperate louise

har pluggat so idag men det känns som att jag inte får inte in någonting.
men nu är det desperate housewives, har inte fått se det på länge nu för jag kommer inte upp på morgonen
och så himla skönt att se på det nu blir så himla taggad!!!
det är nu man fattar vad man har gått miste om de senaste veckorna


konsekvenserna får tas itu med imorgon.

okej, jag ljög för er innan. Det har inte blivit ett piss no eller so och nu är det ju försent för det eller hur?
GODNATT PÅ ER! :)

my heart's a stereo


my day



skolan idag har väl inte varit så ovanlig direkt, förutom att som det ser ut nu har jag mvg i spanska!!!! blev asglad, det trodde jag verkligen inte! sen så skulle ebba spela och jag sjunga ''bortom himlen'' för vår musiklärare och vi va jättenervösa, men ja. han tyckte det va bra iallafall! :D

efter skolan gick stuhr och jag i stan och kollade ut presenter till varandra,
sen blev det fika @espresso house (ovanligt)

ha det gutt

I <3 HOMEWORK

nu : no och so. SKITKUL

födelsedagsgris!



GRATTIS VÄRLDENS GRYMMASTE VÄN!

hoppas du har haft en underbar dag, love ya!

wanties

gina249kr
gina299kr
gina99kr
gina149kr
gina149kr
gina149kr
hm49kr
koftan, hm149kr
hm79.50kr
hm49kr
monki120kr
monki200kr
monki200kr
monki75kr

Här är några wanties från monki, gina tricot och hm.
Mina favoriter är den första,
den tredje,
den sjätte,
såklart fjäderörhängena,
förstorningsglaset, ringen ovanför och den svarta tröjan med typ vågit på kanterna :p

one face, a million expressions.


palla

ganska skönt att starta dagen med att springa till busstationen för att sedan komma på att man har sovmorgon.
aja, topmodel ahora!

underbar

känns som om det har hänt jättemycket idag, men egentligen har det inte hänt ett piss.
snart är det min födelsedag läääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääängtar


take me to heaven

Idag efter skolan gick lovisa och jag och fikade a la espresso house! ovanligt liksom.
Nu har jag övat lite på fiol och gitarr läxan och nu ska jag duscha
hajjjj

bild från typ. längesen

hejtjabuenosdiazhelloalohahejsanhola

pizza sen glass + one tree hill = azum!

lalala

har inte orkat blogga och kan inte lova att jag kommer orka från och med nu iheller, men ska försöka iallafall.

imorgon ska jag och mamsen upp tidigt och dra till malmös gymnasiemässa, det börjar dra ihop sig för gymnasieval nu ju! jag har tre gymnasium att välja mellan och alla är inriktning musik - sång och alla ligger i malmö.
så jag känner mig ganska lugn faktist, och om det blir helt fel får man ju byta!

nu övar jag gitarr tills tisdag då man ska spela upp för bosse på musiklektionen, en smula nervös - japp!

annars då - idag hade vi spanska prov, gick väl helt ok,

nu ska jag äta, köttbullar och makaroner fint ska det va!

ha det bra


cats <3333333333333333333

http://www.youtube.com/watch?v=sP4NMoJcFd4

är det sånna som hon man kallar för kattmänniskor eller?

RSS 2.0