härligt

imorse vaknade jag klockan åtta, såg att det var ljust ute och fick panik för att jag hade missat skol bussen.
jag hoppade upp ur sängen och sprang ut till köket, sen kom jag på att vi hade lov så jag : fuck this. så gick jag och la mig igen och sen sov jag som en beeeeeeebis :)

sen vaknade jag vid nio endå, så någon sovmorgon blev det inte idag endån. nu sitter jag med en varm macka, gott te och ska se gårdagens pretty little liars! kan dagen starta bättre? tveksamt.

senare ska jag in och träffa fanny, trevligt för det var riktigt länge sedan vi sågs!

ha en bra dag!




Kommentarer


bra att veta innan du kommenterar:
- onödiga/taskiga kommentarer kommer inte publiceras
- Jag har copyright på bloggen, de som kopierar bilder mm kommer anmälas
Det var väl allt så annars är det bara att kommentera på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback