meine tag

nu är det fredag igen! ruskigt snabbt veckorna går asså, snart är det ju lov igen.
Idag har jag varit i skolan jue, vi hade bad så man luktade ju klår hela dagen sen.
efter det såg vi på film med spanskan ''tres metros sobre el cielo''
bla. är där ju världens snyggaste kille med! Mario Casas.

Sen var det svenska, efter det c-språk sen slutade vi. Fast vår buss går vid tre och vi slutar två så jag gick till paralellklassen och va där lite. Sen åkte jag hem och nu ska jag ta en dusch och packa lite till ikväll, ska bli riktigt kul :D
Och vädret ska man ju inte klaga på heller, perfekt!



mario casas,

ha det bra



Kommentarer
Postat av: Evelina

Mario Casas, jag dreglar!

2011-10-12 @ 21:32:41


bra att veta innan du kommenterar:
- onödiga/taskiga kommentarer kommer inte publiceras
- Jag har copyright på bloggen, de som kopierar bilder mm kommer anmälas
Det var väl allt så annars är det bara att kommentera på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback