like

tja
Igår var vi i malmö och jag hittade absolut ingenting! sunket menmen.
vi kom hem vid fem och då packade jag lite och sen åkte jag till elise för att sova över :D
riktigt trevligt, dagen efter så åkte vi till skolan för att öva med musikalen.

Vi slutade där typ tolv sen stannade jag och några andra kvar och fotade lite och sånt sen tog jag två bussen hem för tågen fuckade såklart! asså skånetrafiken kan ju inte klara av någonting?

iallafall. Nu sitter jag och tittar på time out och ska väl dra mig till sängs snart. är skit trött.
imorgon är det skola och då ska vi fortsätta se på tres metros sobre el cielo med mario casas!!!!!!!!!!


ha det bra



Kommentarer


bra att veta innan du kommenterar:
- onödiga/taskiga kommentarer kommer inte publiceras
- Jag har copyright på bloggen, de som kopierar bilder mm kommer anmälas
Det var väl allt så annars är det bara att kommentera på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback