the rubrik with no name

jag har skit mycket att göra idag, helt stressad.
skrev ner en lista med åtta saker som jag skulle hinna med idag, nu är klockan kvart  i åtta och jag har gjort en halv sak på listan!
har försökt städa rummet ett x antal gånger men varje gång har jag hamnat i soffan eller framför datorn igen.
är man lat då på något sett?

Skolan idag var väl som alla andra dagar, efter skolan tog jag bussen direkt till farmor så fikade vi lite och ja..... jag skulle klippa gräset fast jag hittade inte radio-hörlurarna och det förstår ni själv att det går inte att klippa gräset utan musik??!?!?!
& ja, tiden gick och nu är jag här, ska nog ta en dusch nu sen får jag ta itu med rummet. Ser ju ut som ett bombnedslag :(

ha det gött igelkött. hhahahahhha ue.


my und jag

Kommentarer


bra att veta innan du kommenterar:
- onödiga/taskiga kommentarer kommer inte publiceras
- Jag har copyright på bloggen, de som kopierar bilder mm kommer anmälas
Det var väl allt så annars är det bara att kommentera på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback