gårdagen

Igår vaknade vi vid nio, sen åt vi god frukost och sen bar det av till the centrum.
blev inte så mycket shopping mest typ mat osv. jag köpte ett par termo leggings med typ ludd inuti så dom va jättemysiga. Sen köpte jag tre ramar också.

Efter det åkte vi till tågstationen och hämtade karin, då va klockan två sen åkte vi tillbaka till husvagnen igen!
vi slappade tills typ fem, sen gick vi och duschade och bastade, riktigt skönt!

klockan sju hade vi reserverat bord på järnkällan, en asbra resturang,
där jag åt mit livs godaste måltid! men oj va mycket man fick.

Sen åkte vi hem och såg på teve och lite sånt!



najsbre
ae


Kommentarer


bra att veta innan du kommenterar:
- onödiga/taskiga kommentarer kommer inte publiceras
- Jag har copyright på bloggen, de som kopierar bilder mm kommer anmälas
Det var väl allt så annars är det bara att kommentera på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback