dålig uppdatering, jagvet

hejsansvejsan

så sjukt skönt att ha denna dagen överstökad jag har varit riktigt nervös inför idag.
vi hade matte och fn prov. och imed jag fick svin dåligt på matte diagnosen, vill inte ens berätta vad jag fick men kan ju säga som så att det var ett säkert IG---, så jag har övat som bara den och jag tyckte faktist det gick bra! sen återstår det ju att se vad jag fick ;)

och fn provet gick jättebra, tyckte jag iallafall. återstår ju att se där också.

igår var jag och mamma i stan och jag fick massa bra saker!
en blus från mq som jag ska ha på mig på 50 års kalas i helgen, eller ja. två 25 åringar som slår ihop till en fest :D
ett par fjäderörhängen från chrispa som jag har letat efter riiiiiiiktigt länge.
ett par jeans (äntligen) från jc
och sen tittade jag på ett par skor också som jag tror jag ska köpa.

bilder kommer!

nu ska jag duscha och packa till imorgon då jag åker på konfaläger, längtar!

hadebra


Kommentarer


bra att veta innan du kommenterar:
- onödiga/taskiga kommentarer kommer inte publiceras
- Jag har copyright på bloggen, de som kopierar bilder mm kommer anmälas
Det var väl allt så annars är det bara att kommentera på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback