uppdatering yao


bild från idag på en fin liten fjeiril

hej alla!
idag har stina emma och jag stått i cafeterian i skolan och det va askul haha, stina och jag typ dansade hela tiden och sånt stuff!

imorgon ska jag till tandläkaren och få gummiband och på måndag ska jag få tandställning :D jag längtar!
det ska ju inte bli så kul att ha tandställning, det är ju resultatet som jag längtar efter :D

senare på dagen ska jag va med lina och på kvällen så ska jag sova över med fanny!

nu tittar jag på robinson, har varit ute och klippt gräset och fotat lite, bl.a. bilden häruppe.

HADETBRA!


Kommentarer


bra att veta innan du kommenterar:
- onödiga/taskiga kommentarer kommer inte publiceras
- Jag har copyright på bloggen, de som kopierar bilder mm kommer anmälas
Det var väl allt så annars är det bara att kommentera på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback