tjaallaglada

Nu var det ett litet tag sen jag bloggade så tänkte uppdatera er lite snabbt.
jag har fått tandställning!!!!!!! wow, och det gör typ inte alls ont längre, jag har haft det i tre dagar nu tror jag.
det känns jättekonstigt men jag har nästan vant mig:D

en annan rolig sak som händer nu är att i helgen ska vi till ullared, tre ord: shoppashoppashoppa!:D

gema har halva priset på alla glassar så har precis ätit ''royal sommarbär'' det kan vara världens godaste glass, var bara tvungen att skriva det!

mums!!!!!!

nu ska jag hoppa i duschen sen ska jag gå och lägga mig!

Kommentarer
Postat av: fanny

gott :D

2011-09-12 @ 19:49:13
URL: http://fahlsan.blogg.se/


bra att veta innan du kommenterar:
- onödiga/taskiga kommentarer kommer inte publiceras
- Jag har copyright på bloggen, de som kopierar bilder mm kommer anmälas
Det var väl allt så annars är det bara att kommentera på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback