heute

okej, jag har fått ett seriöst sockerberoende. Jag har ätit choklad ungefär var dag denna veckan och jag blir astrött efteråt så vill bara sova. så jag ska typ äta nyttigare och sånt. Mest för ekonomins skull..

Just nu spelar jag in en sång och lite sånt smått och gott. Idag var det no prov och det gick faktist bra och imorgon är det matteprov, så det blir lite plugg senare. Jag fick också reda på att jag har sänkt mig till ett vg i so denna terminen :l men det ska jag ta igen!

ha det bra

Kommentarer


bra att veta innan du kommenterar:
- onödiga/taskiga kommentarer kommer inte publiceras
- Jag har copyright på bloggen, de som kopierar bilder mm kommer anmälas
Det var väl allt så annars är det bara att kommentera på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback